Nowy błąd czytników Kindle! Uważaj!

Marka Kindle zawsze słynęła z dobrej jakości oraz świetnego systemu. Nie ma nic wiecznego, a więc również pewien błąd nie mógł ominąć firmy Amazon.

Kindle 11

Biały ekran?

Aktualnie czytniki Kindle cierpią na poważny błąd. Klienci otrzymują nowe Kindle z biało-pustym ekranem. Po próbie uruchomienia, z czytników nie można korzystać. Błąd ten również dotyczy czytników, które są lub były w użytku. Problem wynika z nowego interfejsu Kindle UI, który firma wdrożyła w zeszłym roku. Cechą tego systemu jest upodobnienie menu Kindle do tego, którego znamy z aplikacji na Android oraz iOS.

Błąd serwerów?

Na ten moment nie wiadomo co powoduje ten błąd lub dlaczego tak się dzieje. Niektórzy użytkownicy używają jak co dzień swojego Kindle i nagle pojawia się pusty ekran. Nowi użytkownicy przechodzą proces konfiguracji, czytają ebook i nagle cały e-czytnik przestaje działać. Nie działa wtedy dotyk, przycisk do włączania/wyłączania. Użytkownicy portalu Reddit spekulują, że może to mieć powiązanie z usługą backend, dostarczaną przez Amazon. Głównym celem jest zasilanie systemu Kindle i wszystkiego czego wymaga Internet.

Jak możemy przeczytać na portalu GoodEReader, Amazon wydał specjalne oświadczenie:

„Jesteśmy świadomi, że niektórzy klienci mają trudności z dostępem do treści na swoich urządzeniach Kindle, a nasze zespoły pracują jak najszybciej, aby rozwiązać ten problem. W międzyczasie klienci mogą skontaktować się z Amazon Customer Support lub podjąć następujące kroki, aby rozwiązać problem” – Amazon dla GoodEReader

Kroki do naprawy.

Jak podaje Amazon aby naprawić problem wystarczy:

Przejść na stronę internetową Amazon

– Kliknąć zakładkę Zarządzaj swoimi treściami oraz urządzeniami

Zalogować się na konto

– Kliknąć Urządzenia

– Wybrać czytnik, który jest objęty błędem oraz kliknąć wyrejestruj

– Następnie zrestartować e-czytnik poprzez przytrzymanie przycisku włączania przez 40 sekund

– Po ponownym włączeniu, czytnik Kindle będzie trzeba ponownie zarejestrować na koncie Amazon. Wyrejestrowanie i ponowne zarejestrowanie urządzenia nie spowoduje utraty żadnej zawartości.

Podsumowanie

Jeśli wam się ten błąd przydarzył najlepiej skontaktować się z Amazonem lub podjąć następujące kroki. Kiedy firma naprawi ten błąd? Tego jeszcze nie wiemy. Na ten moment jest to świeża sprawa, więc oby jak najszybciej.

Mieliście ten problem? Dajcie znać w komentarzach!

Przy okazji zapraszamy na nasze media społecznościowe, gdzie często pytamy Was o zdanie, organizujemy quizy oraz dodajemy najnowsze informacje na temat czytników!

Instagram – @naczytniku

Facebook – naczytniku

Autor: Kacper

Źródło: GoodEReader, Amazon

Zobacz również:

5 powodów dla których nie warto kupować Kindle Scribe

Lenovo prezentuje nowy model czytnika – Smart Paper!

Jak uporządkować swoją bibliotekę Kindle?

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *